2012

Morning,vaknade runt kvart i tio och åt nyss brunch med familjen. Kontaktade Amanda , och bestämde vilken tid vi ska träffas i stallet. Blir även att rida utomhus nu när det snöar lite smått, wihoo!

Kvällen igår spenderades i innerstan med lite trevligt folk. Bla. med 2 väldigt fotointresserade människor, vilket passade mig perfekt. Disskuterade lite smått osv. Åt, spelade tv-spel vilket jag inte var så bra på haha, skrattade åt yt videos m.m! Gick sedan ut och såg på raketer och massor av Khom Loyer som skickades upp för att fira att ett nytt år hade annlänt.


Sommarbild, men jag gillar den.

Vill samtidigt passa på att länka till min kompis Diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0