Hallå i stugan..

Finfin rubrik ^^ Vi hade tänkt att skriva om hela julaftonsdagen från början till slut :) Julias jul: Vaknade ungefär vid 8.30.. Och då gick jag upp o käkade lite julfrukost samtidigt som jag tittade på julkalendern, heheh.. Det var typ första avsnittet som jag såg av julkalendern :$. efter det så var jag med Maja :) Maja och jag va fram till 13.15 då vi inte kunde vara mer för att jag skulle till mormor och morfar C: Sen kom vi till mormor och morfar , käkade lite smått och gott innan vanliga julmaten :) Och ja, sedan så kollade vi på kalle ankas jul :) Man börjar kanske tröttna lite på kalle anka.. Det är ju liksom samma asnitt varje år, man kan ju nästan replikerna utantill :) Sen väntade vi lite till på att få öppna julklapparna :) (min syster tjatade så mycket så vi öppnade dom redan vid 17.15 istället för klockan 18.00 :) Mina julklappar: Tennisväska Kmeraväska Hello kitty hörlurar Två tennislinnen En tenniskjol Sportbh Svart genomskinlig skjorta Cupcaketavla Mirakelkit till naglarna Silkesdroppar till håret Värmeskydd till hårföning Värmeskydd till plattång/andra tänger Ansiktsmasker 800:- Hello kitty påslakan + Örngott Nagellack Rosetter och hårband till håret Klänning Klocka Majas jul: Vaknade precis som alla andra människor , haha. Såg julkalendern och åt frukost. Gjorde mig iordning, gick till Julia och myste! Sen var jag tvungen att åka til kyrkogården å tändaljus.. Hihi sen så kom en av mina kusiner + Macke och Mumsan till Kalle och firade jul tillsammans med min familj,mormor+morfar,farmor+farfar :) Åt mat och öppnade julklappar på kvällen .. Och nu är jag med Julia igen ♥ ( Min dag lite snabbt!) Fick väldigt fina julklappar. TACK! Julklappar : Hårolja Mjukisbyxor+mjukiströja 2 böcker Taupe färgad plånbok Tröja från Ginatricot Tröja från Bikbok Tröja från Veromoda Biokort 200kr Hårsnoddar Strumpor 3 naggellack från KICKS Pyjamas 2 necessärer Gummi-cupcakesformar Vanliga cupcakesformar Förkläde Kokbok Högtalare till min Iphone och Ipad 1000 kr Linnen Ridspö Cocos bodyshopkit Tidning ______________________________________________________________________________________________ Långt inlägg, jappjapp. c: Lite olika bilder får ni imorgon , inte bara från kvällen.. Hoppas ni också haft en riktigt bra jul.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack , det har jag! :)

2011-12-24 @ 21:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0